Kızlar bu ay hem idrar yolu enfeksiyonu icin hem de gebelik icin soğan kürüne başlıcam. Regl bittikten 3 gün sonra baslayın diyorlar. Ama şöyle ki benim reglim 10 gün sürüyor son 3 gün damla damla lekelenme seklinde oluyor. Genelde de 14. Günü yumurtlama görüyorum. Ben regl biter bitmez başlasam bi zararı olur mu?? Bir de tahmini ovulasyonun ertesi günü yola çıkacağız eşimle. Ve ailemizin evinde kalacağımız icin iliskiye girmek biraz zor olacak gibi. Yola çıkmadan 1 gün önce iliski olsa yine de tutar mı sizce??