Kızlar 31 inde çatlatma iğnesi oldum bugün adet günüm ve olmadım yaptığım testlerde hep sonradan çizgi çıktı üçü de farklı marka ortadaki etken gebelik testi sadece sondakinde 20 dk da hafif silik gördüm diğerleri daha geçti. Çatlatma iğnesi olunca da geç döllenme ihtimali var mı?
