GuzelMelegimm ben gebelik zehirlenmesi + nöbet geçirdim tansiyonum 17/18 lere fırlamıştı birde karaciğer enzimlerin tavan yapmıştı oyüzden direk sezeryana aldılar zaten özel takipliydim normalde 37. Haftayı bekliyorduk ama özelden üniversite hastanesine sevk ettiler gözleri korktu biraz durumum kritikmiş ameliyatta ölümden dönmüşüm zaten