Fatu bak sana şöyle anlatim benim kuzenim vardı bunun yüzünden 7 aylık doğum yaptı devlete gidiyordu baş ağrısı vardı sürekli başı ağrıyordu acile gidiyordu hani serum yapıp gönderiyorlardı serum yapıp gönderiyorlardı bu 1 değil 2 değil 3 değil kızın başının ağrısı geçmiyor sonra bu bir anda tansiyonu yükselmeye başladı elleri ayakları şişmeye başladı ödem oluşmaya başladı sonra özele gittiler doktor o gün ameliyata aldı sezeryana aldı bir gün daha geç kalsa ikisi de yani şey yapıyormuş yani kötü sonuçlanıyormuş bence sen içeri rahat etsin stiyorsan başka doktora GT benim doktorum şöyle demişti benim ayağım çok sisyordu sormuştum elin yüzün tansiyonun çıkmıyorsa korkma demisti