Kızlar sabahları uyanınca acıdan ağlıyorum artık ( 26. Haftayım artık)
İdrarda 24 saatlik proteine bakıldı, tansiyonum takipte çok şükür yükselmiyor. Ama ödemim geçmiyor sıcaktan muhtemelen neler yapabilirim lütfen yazın.
1.Bol bol su içmeye çalışıyorum 2.5 litre. 4e çıkarmalı mıyım?
2.tuzlu yiyecekkeri kestim ama tamamen beyazı ds mı kesmeliyim. Unlu hiç bi şey de yemezsem bebek geri kalmaz mı gelişim olarak
3.Pilatese başladım 40-45 dk pilates bisiklet sürme yapmaya çalışacağım
- İçebileceğim bir bitki çayı var mı? Ödem atıcı çaylar gebelikte yasam maalesef
- Tamemen diyetimi sıfır tuz, un sadece meyve ve haşlama yiyerek mi yapmam lazım bu sefer bebeğe vitamin gitmezse ya :(