Kızlar adetim bittiği gün 2 gün üst üste korunmasız ilişki oldu ve ilişkinin üstünden 1 hafta geçti kahverengi lekelenmeler başladı normal mi?
Bu 1 haftalık süreçte bayram temizliği falan yaptım çok yoruldum 1 gün boyunca kasık ağrısından yattım yorgunluktan mı oldu yoksa gebelik belirtisi mi bilemiyorum fikri olan var mı başına gelen 🥺🥺🥺🥺 kan pıhtılaşması var bende gebe kaldığım zaman hemen ilaca başlamam gerekiyor o yüzden suan tedirginim