Erva18 Kızlar 4 +4 günlük gebeyim seker ilacina gebeyken dea eden varmıydı doktorum kullan dedi ama bebeğimi çok bekledim korkuyorum
Bsrnura Erva18 bizde tüp bebeğe başladık şekerim çıktı bende yeni kullanmaya başladım doktor gebelikte ilke6 hafta kullanman gerekebilir dedi
Erva18 cLearQueen işte bende tereddütte kaldım kullanmadım 2 buçuk senedir bebeğimi bekliyorum riske atamam
07sym07 Ben hamile kalmadan önce kullandım 1 ay çocuk düşünmeye başladığımız da dahiliye doktoru kesti ilaci kullanılmıyor hamileyken ve hamilelik düşünmeye başladığınız da dahil
Mervemuratmete haftadan sonra doktorum kullandırmaya başladı bana , ilk zamanları bilmiyorum ama belli bir süre sonra kullanılıyor eminim endokrinoloji doktorumda kullandığımı söylediğimde birşey demedi.
cLearQueen Mervemuratmete benim endokrinoloji doktorum da asla kullanmamam gerektiginiz soyledi.. doktorlar arasında da gorus ayrıligı var sanırım..