Rukis-s Kızlar merhaba şuan 37+3 teyim doğuma hazırlık ipek kirpik yaptırmak istiyorum ama ilk defa yaptircam herhangi bir sorun olur mu bebeğe zararı olur mu bilmiyorum daha önce yaptıran var mî
snowglobe Rukis-s ben normal bi zamanda yaptırmıştım . bilgim yok ama bence çocuğa zarar vercek bi durum yok. Bide herkesin dini kendine ama abdest tutmuyor bilginiz olsun.
numix Takip ettiğim influencer hamilelikte sık sık yaptırıyordu. Doktoru izin vermişti ama siz yine de doktora sorun