canvecanan Kızlar dün geç yaptığım için sonuçlarım bugüne kaldı Dr gitmişti bugünde tatilde olduğunu öğrendik sonuçlardan anlayan bakabilir mi açlık şekerim 80. 182. 113 diye çıkmış sonuçlar yüksek mi çıkmış anlamadım
1vehysm canvecanan yüksek çıkmış.. şeker yuklemesinden snra alınan ikinci kan 182 çıkmış.. Diyet verir doktor herşey yasak.. Bende ayniyim..
Ljepa canvecanan Merhaba tokluk kan şekeri 120 ila 130 arası olması lazım 2 ölçüm yüksek çıkmış bende iki gün önce yaptırdım tokluk 242 yüksek çıktı canvecanan
Ljepa canvecanan evet çok yüksel çıktı dr endokrine yönlendirdi 10 gün takip edilecek diyetisyenede gittim dün itibari ile diyete başladım bakalım inşallah normale döner
Mortosba 1vehysm inşallah sağlıkla kavuşursunuz 🌸 Peki diyet süresince takiplerinizde 140 üzerini gördünüz mü acaba..