Arkadaşlar merhaba, şuan 30 hafta 1 günlük gebeyim. Yaklaşık 2 aydır insülin kullanıyorum. Şuana kadar neredeyse toplam 10 kilo aldım, insuline başladıktan sonra hiç kilo almadım gibi bir şey oldu. 15 gün önce kontrole gittiğimde bebeğin ölçümleri normaldi. Ama kilo almıyor olmam normal mi acaba, insülin böyle bir etki yapıyor olabilir, tabi yediklerime de dikkat etmeye çalışıyorum. Böyle bir tecrübesi olan var mı acaba ?