Arkadaşlar merhaba dün kontrole gittim nstden sonra lavaboda kahverengi akıntı gördüm regl sancısı gibi sancım var nstde bı sıkıntı çıkmadı sancı görünmüyor muayenede de bişey çıkmadı açılma yok dendi. Hala azar azar kahverengi akıntım oluyo sebebi nedir yaşayan var mı aranızda böyle bişey?