Kızlar 7+4 günlüğüm tam 3 haftadır kahverengi lekelenmem var. 2 farklı doktora gittim Progestan fitil ve iğne verdiler kullanıyorum ama lekelenmem azalmıyor. Bebek sağlıklı büyüyor kese de gayet iyiydi. Ama doktorlar neden olduğunu söyleyemiyor. Kese etrafında kanama alanı varmış ama küçükmüş. Bu kanama alanı bu kadar uzun lekelenme yapmamalı diyorlar. Artık çıldırmak üzereyim 🥲 bir haftadır da dinlenme halindeyim hep uzanıyorum ama azalmıyor. Bunu yaşayan var mı?