Mihnurkacmaz Bir yıl oldu kızlar kalbi durmuştu bebeğin düşük yaptım bir yıldır deniyoruz olmuyo sizin ne kadar sürdü. Bu arada doktorda pıhtılaşma testi yaptırdım bişey çıkmadı. Horman testi de güzel bı sorun yok dedi doktor
Srp53 Mihnurkacmaz benim de tam geçen sene bu zamanlardı kalbi durmuştu. Ben martta tekrar kaldım kimyasal oldu dün yine hamile olduğumu öğrendim. Klişe gelecek ama cidden bir kez kaldıysanız yine kalırsınız belki yumurtlamayı kaçırıyorsunuz ovulaston deneyebilirsiniz ve en önemlisi çok düşünmemek. Hamile kalmak da meziyet değil allahtan sağlıklısını kolaylıkla diliyorum. En kısa zamanda güzel haberler alın inşallah .
Hilal2901 Mihnurkacmaz bana doktor bir yıl korun demisti. Ben de eczaneye sordum yaslıca bir kadın çalışıyordu. Bana dedi ki’ kızım anne kendini en hazır ne zaman hissettiğini bilir. İçinde en ufsk bir şüphe kalmayınca kendini paikolojik anlamda iyi hissedince emin ol tekrar hamile kalacaksın demişti’ öyle de oldu kendin hazır mısın kğrtsjını unutabildin mi yoksa hala ya tekrar düşerse korkusu yaşıyor musun çnemli olan bunlar ❤️
Yeniyeniden Mihnurkacmaz canim nerdese 4 sene önce öldü suan allah tarafında hamile kaldim her yolu denedik ınsallah bugün randevum var kalp atışını duyarım.. hic beklemediğin anda supriz oluyor bence kada rahat olmalı ne zaman bıraktım düşünmeyi oyle oldu
Hilal2901 Semyil yok ilklerde olabilir dedi bir tek kan sulandırıcı vermisti onu da kullanmadım zaten
Semyil Hilal2901 benimde ilk iki gebeliğim düşük oldu canım ama ardından tekrar hamile kaldım çok şükür sizin uzun süreli olmamış rahim filmi çektirmenizde fayda var doktorumda bana öyle demişti çünkü
Hilal2901 Semyil bilmiyorum k ibelki develt olsa daha bir üzerine düşerdi özeldi bir de iyi bir doktordu güya sıra gelmeye gelmez yogun bi kadındı hiç sevmemiştim dese bile yapmazdım 😂😂