Cicianne55 Gzmemn ne güzel işte oynuyor gayet normal. Benim 1 hafta kaldı doğuma, normalde herkes bu son haftalarda hareketleri azalır der ama benim bebisimin maşallahı sabah akşam dans ediyor, dönüyor esniyor mesela. Te 12 haftalıkken doktorlar bile ultrasonda çok hareketli olduğunu söylüyordu ikili testi bile zor yapmıştık 🤭 keyfini çıkarın ilerleyen zamanlarda hareket etmeyince tribe giriyor insan asıl ne yapalım anne karnındaki tek yaşam belirtisi hareketleri 🙄
Humeyra34 Gzmemn bencede normal ve iyi birşey , doktorum en son muayene de bebeğinin anne karnındaki hareketlerine dikakt et etmezse mutlaka gel demişti bana mesela şuan biz 34+4teyiz , sağlıkla kucağıniza alın sizde inşallah , siz kacinci haftadasiniz?🥹♥️
Gzmemn Cicianne55 bizimde öyleydi ultrasonda 😅 ama birazda inatçıydı baş parmağını göstermemişti bir türlü ama her gittiğimizde gülüyordu 😀 şimdide uyutmuyor sanıırm benimde ay sonunda doğum gerçekleşecek sizinde hayırlı olsun şimdiden🌸
Gzmemn Humeyra34 valla uyutmuyor sanki içerde dans ediyor nedense oynayınca içim garip oluyor benim kendimi kasıyorum korkuyorum gibi 😀