Kızlar dün kontrolüm vardı her şeyin yolunda olduğunu söylemişti doktorum ama kontrolden geldikten sonra regl ağrısı gibi ağrım başladı hiç geçmedi bende kabızlık var ondandır diye düşündüm tekrar gitmedim uyudum uyandım şuan hâlâ ağrım var doktora gideceğim ama şansıma hem hafta sonu hem de bayram geldi özel hastane takipliyim acil bir durum olursa doktorum gelir mi ya da bana bakacak doktor olur mu bilgisi olan var mı? Dua edin lütfen benim için 🙏