En erken ben de oldu sanıdım 26 haftadayım ellerim ayaklarım dudaklarım davuk gibi. Şuan bunu yazarken bile canım acıyor ellerim yüzünden. Protein kaçacağı bakıldı sıkıntı yok :( tansiyonum biraz yüksek 12/7 13/7 gibi ama yine normal aralıklarda ağlamakatan başka bi şey yapamıyorum tuzu da kestim ananasta yedim nafile