Selamlaar arkadaşlar hemen doğum hikayemi paylaşmak istedimm geçen hafta bebişin kilosuna doktor 2800 demişti bu pazartesi 2480 dedi gelişim geriliği var böyle durumlarda riske atmıyoruz 38. Haftada doğumu başlatıyoruz dedi yani cuma günü 14.06 da sabahtan hazırlıklı bişekilde geldik kadın doğum acilden yatış yapın demişlerdi gittim bana yatış kağıdı vermemişler bende doktordan almaya çıktım doktorda sağolsun ntsye falan soktu sıramı bekletti saat 11 buçuk oldu sonra doğumhanede yer olmadığı için servise yatırdılar 6 ya kadar yer açılmasını bekledim sonra doğumhaneye aldılar 8 de fitil yerleştirdiler 2 cm açılmam varmış sonra suyumu patlattılar 8 buçuk gibi yavaştan sancı hissetmeye başladım 9 buçuk gibi 5 dkda bire düştü 10 gibi yemek yedim biyandan plateste zıplıyordum eşim masaj yapıyordu sonra ebe çatı bakmaya geldi dedi ki şuan plateste zıplamanın bi faydası olmaz aktif doğum zamanı yapman lazım dedi bende aktif doğumdayım zaten dedim yat bakalım bi dedi yattım bi baktı 7 cm olmuş açılmam ben şokk ntsye bağlan sonra sıcak duşa gir dedi o ara eşimi çıkardılar ntsde çoook zorlandım arkadaşlar sancı gelince saçımı çekiyordum anca öyle rahatlatıyordum kendimi bağıranlar ağlama sesleri falan geliyordu diğer tarafta dedim ben bağırmicam nefesimi sancı için kullancam öyle de yaptım en son ntsyi çıkarın artık dedim duşa gircektim eşimi istedim yanımda en kötü sancıyı orda çektim valla hiç kolay diyemem korkutmakta istemiyorum gerçekten çok zor ama bitiyor buna odaklanın eşim bi yandan sıcak su tutup bi yandan masaj yapmaya çalışıyordu sonra ıkınma isteğim var dedim ebe geldi dedim ki ben sizi dinlicem lütfen hemen bitsin oda yapmam gerekenleri anlattı saat 23.53 tü dedim ki ayın 14 ü mü 15 i mi olur dedim oda beni dinlersen 5 dkya doğurursun ama 15 i olsun istiyorsan bi sancına daha sık dişini dedi tamam dedim bi sancımı geçirdim sonra doğuma başladı 3 kere ıkındım 4. Ikınmada dedi ki saate bak bi baktım 00.06 bebiş elinde ohh diyerek bi rahatlama hissii bebişi hemen kucağıma verdiler kordonu kestiler sonra onu giydirdiler ağlıyordu yanıma koydular elimi tuttu sustu meleğim😍 40 dk kadar da plasenta dikiş rahim içini temizlediler falan onla geçti bu arada ebeme kilosu düşük olduğu için kesisiz olur mu demiştim oda beni dinlersen olur demişti ebemin sözünden çıkmadım kesi atmadı ama içerden çok az yırtmış dedi 2-3 dikiş attı 2480 dedikleri bebeğim 2880 doğdu 🥹ebem çok güzel doğurdun diye de cesaret belgesi verdi 😂 sonra plasentayı bitane a4 kağıdına koyup çekti şekli çıktı buda hatıra olsun dedi yani zordu ama çook güzel bi doğumdu arkadaşlar şuanda da emzirdim ve yanımda yatıyor bu bahsettiğim şeyleri bikaç saat önce yaşamış olmamın şokundayım 🥹🥹🥹 korkmayın demicem ama geçeceğini bilin kendinizi ona odaklayın bu arada belki vazgeçerim sezaryan olurum diye özeldeki hastaneyide aratmıştım ama iyiki normal diyorum doğumdan sonra hemen kalktım ayağa bu gerçekten çok güzel bişey 🥹 3 buçuk saatte doğurmuş oldum kısacası herkese bundan daha güzel doğumlar diliyorum kızlar yapabilirsiniz kendinize güvenin 🥰