_Mother_ Zehrus sonucun gayet iyi 48 saat sonra aynı yerde tekrar kan ver yükselişine bak hayırlı olsun sağlıkla al kucağına
_Mother_ Zehrus bende Şubat ayında kimyasal geçirdim şuan tekrar hamileyim çok şükür keseyi gördüm dün kimyasal sonrası sağlıklı oluyor diyorlar genelde inşallah seninde öyle olur