Kızlar 18.haftaya an itibari ile girmiş bulunmaktayım ama şöyle bir durum var yaklaşık iki haftadır falan göğüs kafesim oturunca sanki
karnıma batıyor böyle bi rahatsızlık veriyor bunu yaşayan var mı kaynanam olur öyle karnın büyüyor dedi de ben yine de merak ettim eheheh