Selam kizlar
Bugün karşıma İlayra ismi cıktı, çok hoşuma gitti hic duymamistim daha once ve anlamida yok galiba..
Sizce nasil? Kulağa çok hoş geliyor ilayra, iloş 🥹
benim çok hoşuma gitti ama anlamının olmaması beni biraz üzdü ve ilayda ismiyle çok karıştırılır gibime geliyo..
Siz hic ilayra ismini duydunuz mu? Sizce nasil bi isim?
🩷☺️