Bebekk38 @AYSuNm bebeğin kesesinden oluşum yerinden erkek demişti.. diğerleri hep kız dedi bu gün öğrendik oğlumuz olacakmış.. rabbim sağlıklı sıhhatli olmasını nasip etsin inşallah bebek isteyen herkese nasip olsun 🤲🤲🌷🌷
Bebekk38 AYSuNm amin teşekkür ederim canım.. önceliği sağlıklı sıhhatli olsunda ne olduğunun önemi yok ama işte merak ediyoruz 😊😊
Ayse650 AYSuNm sağ kasık ağrıyınca erkek sol kaşık ağrıyınca kız diyorlar ilk hamileliğim de sol kaşığım ağrıdı kızım oldu bu hamileliğimde her ikisi ağrıyor 😍🫠