Güzel anneler ve adayları, ara ara ayak bileklerimin iç ve dış kısmında çoook tatlı kaşıntılar mevcut. 31nci hafta içerisindeyim ve bir kaç haftadır azar azar vardı. Kolestaz mıdır ondan korkuyorum aslında ama internet malum her şeyi kötüye yorduğu için bende sizlerin tecrübelerini merak ediyorum. Teşekkürler 🌸🐣