iremkayaaaa bebeğin kilosu az yada çok önemli değil yeteri kadar beslendiyse bir problem olmaz ben 34 te doğum yaptım 1750 doğdu kızım 1600 e düştü ciğerleri gelişmişti küvezde kontrol amaçlı kaldı sarılığı yoktu haftası erken olmasına rağmen ama aynı yerde küvezde 4 kilo bir bebiş vardı hem sarılık hemde solunum yetersizliği vardı yani oyüzden endişelenmeyin güzel beslenin yeterli🫶🏻