Ase123 ben gece acıkmaları olunca kefir eşliğinde kuruyemiş yiyorum, o açlığımı bastırıyor, bide aniden açlık geldiğinde kendimi sakinleştirip yudum yudum su içiyorum 😁 çünkü her ani açlık geldiğinde yemek yersek yandık, o his hiç bi zaman geçmiyor, yemek yemiş olsam bile 1 saat sonra midem gurulduruyor, eğer aç olmadığınıza eminseniz dediğim gibi yapın, gerçekten acıktıysanız ozaman doyurucu bişeyler yiyin 🥰