Ben 38+4 üm oraya gidiyorum doktorum Necla Ülker memnunum asiye hanımı tanımıyorum ama benim doktorum şeker gibi her kontrolde içimi ferahlatıyor sarılasım geliyor bu doğumu onunla yapacağım inşallah 🌸 muayenesi sigortalı 900₺ veriyoruz her gidişimde