Sab16 5 haftalık hamileyim doktorum son kontrolde bir sürü kan tahlili istedi sonuçlar için bayram sonu gelirsin demişti bende şimdi e nabız dan baktım sonuçlara herşey normal bir değer çok yüksek çıkmış RUBELLA IgG diye bir değer 0-5 arası olmasi gerekirken benim 113 var mı böyle birşey başına gelen 😔
sb17 Sab16 IgG yüksek, önceden geçirdiğinizi, bağışıklığınızın olduğunu gösterir, korkulacak bir durum değil. IgM olsaydı o zaman şimdi geçirdiğinizi gösterirdi. Aynısını yaşadım, hiçbir sorun olmadı, korkmayın
myavocado Sab16 sb17 aynen arkadaşın da dediği gibi, çoğumuzun igg rubellası pozitif, bağışıklığımız var demek sorunlu bir durum değil endişe etmeyin
Niloyaaaaa Sab16 kızamıkçığa bağışıklığınız var demek bu iyi bir şey çünkü doktor bana testi yaparken inşallah kızamıkçığa bağışıklığın vardır gebelikte yakalanırsan çok tehlikeli demişti o yüzden hiç korkmayın paniklemeyin 🌺☺️
Sab16 sb17 çok korktum bir kimyasal bir dış gebeliğim var bunu da böyle görünce aklım gitti resmen 😔 çok teşekkür ederim yorumunuz için 😌
Sab16 myavocado çok korktum bir kimyasal bir dış gebeliğim var bunu da böyle görünce aklım gitti resmen 😔 çok teşekkür ederim yorumunuz için 😌