Merhabalar, bugün itibariyle 38+2 ye girdik ancak nst de ve genel anlamda hiç sancım yok doktor da keyfi yerinde gözüküyor dedi. Sadece 2 gecedir uyurken döneceğim zamanlar alt karnımda ağrı acı oluyor kısa süreli uyanıyorum. Onun dışında hiç bir doğum belirtisi yok. Belirti olmadan bir kaç gün içerisinde ani doğması mümkün oluyor mu veya önceden illaki doğum belirtileri gösterir mi??