Hamiş anneler 33+1 haftalığız çok sıcak biyana bel kalça ağrım mahvetti beni çok yoruldum gibi hissediyorum yeter artık doğurmak istiyorum 😂 bunaldım resmen 38. Haftam içerisinde sezeryan doğumum olucak şimdi merak ettiğim 36. Haftadan sonra nasıl geçiyor şikayetleriniz nedir ? Ağrılar dahada artıyormu nasıl oluyor