Kızlar selam ben 40+5 günlük hamileyim normal doğum bekliyorum bu 2 inci doğumum olucak . nst de sancım cıktı biraz 2 cm de açılmam varmış ama ben sancı hissetmiyorum. Son 41 haftaya kadar bekliyo doktorum pzt yatış vericek suji sancı vericekler , varmı benim gibi olan sancı hissetmeyen sizler napıcaksınız