2prensesannesiiii Sevil1996 5 haftalık bi sürem kaldı benim 🥴🥰 drla 24 temmuz diye konuştuk ama henüz gün almadık 23 temmuzda olabilir
Nazd1 4 temmuz diye konuştuk ama bakalım bayramdan sonra pazartesi tam gün verilcek 4 temmuza göre 19 gün kalmış oluyor😅
Twinlife34 Benim de 25 i doğum olacak inşallah karnım bugün aşırı derece sert aynı durumu yaşayan var mı normal mi bu kadar sertleşmesi
Zhra_arsln 37+4 deyiz ağrılarım var 🥲şekerden dolayı 39 dan önce oldu oldu yoksa haftaya sezeryan. ilk doğum olacak korkuyorum
rabiksu06 emelldemir inşallah kendisi gelir canım hakkınızda hayırlısı olsun sağlıkla doğsun bebişin 🤍
susaMom_ Sevil1996 16 gün kaldı 🥹 korkuyorum artık doktorum daha erkende gelebilir dedi hala net değiliz bekliyoruz bakalım