huysuz__ bende uzayacagini dusunuyorum ama umut etmekten de vazgeçemiyorum her gün haberlere bakıyorum. Bir de Cumhurbaşkanı Erdoğan’ın da konuyla ilgili azalan nüfusla ilgili açıklamaları oldu ya kabine toplantısı sonrasında. O yüzden cok uzamaz ama ben temmuzda gelmesini bekliyorum 4 gozle