elifozkann eğer onlarda bir sıkıntı yoksa hamilelikten kaynaklı ağrılardır cnm çünkü bende ilk gebeliğimde dayanamayacağım kadar çok şiddetli sırt ağrısı çekiyordum maaalesef erken doğum yapmak zorunda kaldım ama senin tahlillerine düzenli bakılıyormuş korkulacak birşey yoktur Allahın izniyle. Bende sadece sırt ağrısı şikayetimden dolayı gitmiştim o yüzden sordum