Herkese iyi akşamlar. Hafta başında (17+1)
perinatolojiye gittim bebeğimde tek taraflı koroid pleksus kisti gördü, 4 lü test istedi. Bugün 4 lü testim 1:706 çıktı. Doktorum aldırmayı düşünmüyorsan amniyosentez yaptırma dedi. Yarın özelde bir perinatologa gidicem okuyanlardan dua istiyorum. Akşamdan beri ağlamaktan gözlerim şişti.