20 günlük bebeğime idrar tahlili yapmak için sonda taktılar bu yüzden enfeksiyon olabileceği için largopen antibiyotik verdi doktor. Antibiyotiği kullanalı 2 gün oldu ve mide ağrısı, ishal ve uyku yaptı bebeğimde. Sizce kullanmaya devam etmeli miyim? Hastaneye götürdüğüme pişman oldum