Senmsii Bugün son 3 saattir geçmeyen bir bel ağrısı var uzandım dinlendim ama hala geçmiyor daha doktoruma yazmadım normaldir diye düşünüyorum ama doğumla alakalı olabilir mi yada yalancı sancı olabilir mi bilemedim devam ederse yarın doktora ulaşacağım.
irem88 Senmsii karnında kasılmadan varsa doğum sancısı dır tek bel ağrısı olmuyor sancıda ama tabi daha şiddetlenirse geçmezse doktora gidin mutlaka
Senmsii irem88 Teşekkür ederim. Karnımda bir kasılma yok gibi afedersiniz tuvaletim geliyor gibi bir his olmaya başladı sadece 5 dk falandır.
Zhrn Senmsii benim doktorum bel agrisi olabilir ama gittikçe artan ve başka rahatsızlık veren bisey varsa kontrole gel demişti. Sizde imkan varsa gidin en azından içiniz rahat eder
Senmsii Mery6619 Sabah uyandığımda ağrım kesilmişti canım o yüzden gitmedim gece uyuyana kadar ağrım oldu ama aralıksız şuan yok. Birde bilmiyorum bilginiz var mı böyle ufak ufak bazen çamaşırın ıslanıyor gibi oluyor ama idrar olmadığına eminim dünden beri acaba suyum mu sızıyor şimdide onu taktım kafama ama çok az az
Mery6619 Senmsii kac haftalık gebesiniz. Bundan okuduğum kadarıyla bazi arkadaslarin az az suyuda gelmis. Turnusol kağıdı yanlış hatirlamiyorsam onu verirler anmiyon sıvısı mi başka bisey mi çıkar mutlaka gidin
Senmsii Mery6619 33+4 oldum. Bel ağrım tekrar başladı zaten doktorumla iletişime geçtim şimdi dönüş yapmasını bekliyorum. Teşekkür ederim sizede 🙏
Mery6619 Senmsii Bende ilk dogumumu 35haftalik yaptım hafif ağrım vardı acilmam olmuş. Belki yalancı sancidır ama ihmale gelmez
Mery6619 Senmsii yok mecburi sezeryan. Belki sizdede bi sıkıntı görürse ciğer geliştirici falan yapar