Ozlemmmmm 2 kez hamıleyım 26 haftalık olmak uzereyım ama detaylı ultrason yaptırmadım acıkcası gerek gormedım ama sonra pişman olur muyum diye de düşünmeden edemiyorum
GizemSevilir Ozlemmmmm canım bildiğim kadarıyla detaylı ultrason çok önemli bu sayede bebekte görülen hastalıklar anne karnında veya doğar doğmaz müdahale edilebiliyor bunun fakdasını gören çok kişi var erken teşhis hayat kurtarır ciğerleri gelişmediyse iğne olan var kalbi delik olup doğar doğmaz müdahale edilenler var yani bence yaptır derim bu ultrason sadce down sendromuna bakılmıyor olsada aldırmıycam kafasıyla yaptırmayanlar var ama genel anlamda damarlarına kadar kalp ciğer herşeyine bakılıyor önemli bir ultrason bana sorarsan yaptır hem için rahat olsun hemde bsey varsa erken teşhis konulur ve sen kendini ve hayatını buna göre planlarsın ama genede sen bilirsin canım
momofmychildren Ozlemmmmm tabiki pişman olursunuz detaylı ultrasonda bebeğin tüm iç organları varsa eksiklikleri fazlalıkları hepsini görüyorsunuz neden yaptırmadıniz ki? Mesela arkadaşımın oğlu 6 parmaklı felan doğdu detaylıda belli oldu
Mucizeayla Ozlemmmmm benimde ikinci gebeliğim ya açıkçası bu sefer yaptirmicam hic bisey diyordum hatta doktoruma başta söyledim hiç bı testi yaptırmak istemiyorum sadece detaylı yaptırırım yaptirirsam demiştim anlayışla karşılamıştı doktorum. Sebebi ilk gebeligim riskliydi o testler yüzünden daha çok strese girdim sonunda hiç bişey çıkmadı uzuldugumle kalmıştım. Şimdi detaylı icinde kararsizdim sonra fiyat aldım 4 bin dediler çok fazla geldi. Doktoruma mesaj attım yaptırmasam olur mu hem istemiyorum hem fiyatı çok fazla dedim doktorum da yaptırmanizi öneriyorum dedi onu duyunca yaptırma kararı aldım yine 🥴
Ozlemmmmm gknlpln düşünmedim! İlk gebeliğimde bebegın karacıgerınd ekıst var dedıler hıcbırı hastane dogum almadı bu yüzden beni günlerce hastane gezdim dogurabılmek İcin 40+5 le dogurdum ve hıcbırı problem yoktu.
gknlpln Btl_3347 bebeğin bütün iç organları damar atım yönleri, kan akışları, beyin gelişimi, parmak sayılar vs. Bi sürü şeye bakiyorlar. Daha Detayli bilgiyi internette yazarakta alanında uzman doktorların sayfalarından okuyabilirsiniz.
alparslan21 Ozlemmmmm benim 3. Gebeliğim üçünde de yaptırmadım . Ama bunda ikili taramam ultrason normal gelmesine rağmen orta risk gelmişti fetal dna yaptırdım oda çok şükür temiz çıktı doktorum da ben kendim zaten bakıyorum risk görürsem yönlendiririm tabi yine siz bilirsiniz demişti .