Nazgrr
kullandığınız güneş kremi cildinize uymamış olabilir. Gebelikten kaynaklı cildiniz bozulabilir zaten bu kişiden kişiye değişir. Bazı ciltler çok iyi bazıları daha kötü olur. Sabah akşam mutlaka cildinizi uygun bir temizleme jeli ile temizleyip güneş kreminizi sürün.
Güneş kremini gözlemleyin. Dediğim gibi kötü geliyorsa değiştirin mutlaka.
Temizleme jeli olarak da tto mor ambalajlı olanı kullanıyorum. Sivilce lekelenme hiçbir şey yapmıyor. İçeriğinde çay ağacı yağı var. Fiyatı da çok çok uygun trendyoldan yorumları inceleyebilir bakabilirsiniz.