dilek1 Kızlar merhaba ben şu an 16+6 haftalığım herşeye sinirleniyorum, üzülüp ağlıyorum benim gibi olan varmı ? Canım hiç dışarı çıkmak istemiyor sürekli evdeyim kendimi çok yalnız hissediyorum 😔 Hamilelikten mi bilmiyorum ama bu durum beni çok üzüyor...
YamacDemirinAnnesi dilek1 bende her şeye kırılıp üzülüp ağlıyorum hemen sinirleniyorum ve eşimle çok kavga ediyorum alttan almaktan yoruldu biliyorum ama elimde değil 😤🙈🤦🏻♀️
Hsrtbrky dilek1 olur öyle cnm hamilelikten kimseyi tahammül edemezsin sinirlenirsin ağlarsın en ufak şeye bile bende öyleydim ve hala oyleyim
1PrensAnnesiii Canım bende 16+5 günlük hamileyim ama bende öyle bişey yok sadece biraz fazla durgunum o kadar ve çokkkkkkk duygusallaştım☺
dilek1 YamacDemirinAnnesi Aynen öyle çok kötü hissediyorum kendimi umarım bi an önce düzelir bu durumum 😢
dilek1 Hsrtbrky Bende sürekli ağlıyorum herşeye kızıp duruyorum çok kötü bişey ya bu inşallah en kısa zamanda geçer
1PrensAnnesiii dilek1 geçer canım içini ferah tut dua et bol bol.sakin kalmaya çalış bebişini düşün evde çok kalmamaya çalış süslen at dışarıya kendini eşinle beraber gez bebişe bişeyler bakmaya gidin kafanı dağıtırsın🙏
dilek1 YamacDemirinAnnesi Çok şükür Rabbim sağ sağlim kucağına almak nasip etsin inşallah darısı başıma 😅