Gg5348 bahsettiğiniz durumu dün akşam yaşadım. Bende bi tedirgin oldum. Zaten ilk gebelik tecrübesizlik var.
Sol tarafıma yattım ve bacak arama yastık koydum. Sabahına bir şeyim yoktu. Gaz sancısı olduğunu düşünmüştüm. Ara ara olabiliyor. Allah korusun kanama vs yok ise sorun yoktur diyebiliriz belki. Zaten hafta olarak düşük tehlikesini geçmişsiniz.
Dün gün boyu çok fazla yemek yemiştim ve midemi karıştırmıştım biraz. O yüzden olduğunu düşünüyorum. Sizde içinizi ferah tutun 💐 iş yapmayın uzanın bol bol