Hamilelik videoları izlediğimden Bu ara sosyal medyada karşıma hamile kadınların videoları düşüyor. Bazıları o kadar tuhaf geliyor ki. “6. Ayımdayım 2 kilo aldım” ya da göbeği erken belirginleşmiş hamilenin videosunun altına “şu kadar aylığım daha yeni çıktı”
“Ya da el neden hep göbekte,sanki bir siz hamilesiniz” gibi yorumlar🫣
Bazı Insanlar neden böyle hic anlamıyorum.
Bu kadar güzel bir süreci insan icinden geldigi gibi yaşar. Her gebenin vucudu farklı kimi az kilo alır kimi cok.
Kiminim göbeği hemen çıkar kiminin belki çok sonra🥲