Ask1907FB
Tansiyonunda bir sıkıntı yoksa ve idrar testi yaptırdın mı protein kaçağı falan yoksa bir sıkıntı yokmuş normalmiş bende 34 haftalık hamileyim 1 aydır benimde ellerim ayaklarım davul gibi şişiyor bir anda şişti bir daha da ne yapsam inmedi doktor idrar tahlili istedi temiz çıktı şükür ama benimde altları falan yanıyor üstü de şiş olan yerler çok acıyor dokunamıyorum bile zor yürüyorum bence artık doğurunca anca inecek bu şişlikler