Lavinia2000 bende de aynı durum var 36. Haftadayim ,soğuk su ile gün içinde yıkıyorum,yükseğe kaldırıp uzanıyorum,karbonhidratı kes dedi bana da ama tamamen mümkün değil,bol su içmek ,tuzu da azaltmak lazım.Kan dolaşımı sorunu aslında bu yani çok oturmak çok ayakta kalmak gibi sabit şeyler iyi değil.Ben bacaklarımı indirip kaldırıp ayaklarımı sıkıp bırakıyorum pilates hareketlerinden biri zaten.İyi geliyor.Bir de hep terlik giyiyorum rahat bir terlik aldım hiç agritmayan sadece onunla rahat ediyorum