Busrademirci71 Uygularken içine girdirirken dağıldı içinde birşey olurmu sizce kullanan varmı ilk kez kullanıyorum
ipekky Busrademirci71 bende kullandım ama çok zorlanmıştim çok kuru Bi fitil. Islatinca da dağılıyor. Yarısı kullandım yarısında bıraktım canımı yakıyordu kuru olduğu için. Hap gibi çünkü diğer fitiller mum gibi kaygan ama bu farklı
[silindi] Busrademirci71 ben kullandım ama dağılma problemi yaşamadım yine de itebildiğinizce itseydiniz. Zaten ilaç kendini dağıtıp atıyor sonradan.
Busrademirci71 numix eldiven yok ama siz kullandınız mı bı sıkıntı oluyormu acaba pek içime sinmiyorda kullanmak
numix Busrademirci71 Evet kullandım ve bugün doktor yine yazdı. Enfeksiyonum bitmiyor tekrardan kullanıcam