kızlar bu haftalarda hamileleiginiz nasıl geçiyor bende bütün belirtiler kayboldu bebek hareketinide hala hissedemedim bayandan korku binyandan heyecan var randevum bayramdan sonra belirti olmadığı için nasıl durumu anlamıyorum sizler de durum nasıl..