Sabrinenguzeli Kızlar ben 21 haftalık hamileyim bu haftama kadar ne zaman bi yürüyüşe çıksam markette bile biraz adım atsam akıntın çoğalıyor. Normal mi sizce doktora her gittiğimde de sormayı unutuyorum 😌
Zhra_arsln Sabrinenguzeli dönem dönem oluyor ya su gibi de oluyo koku olursa enfeksiyon vardır o sıkıntı yoksa sorun olmaz. günlük ped kullan yoksa çamaşır yetişmiyo
Babymom07 Sabrinenguzeli evet bende onu fark ettim kendimde yürüyünce akıntı daha çok oluyor yuvarlak bozuk para kadar içi beyaz benimki
Nazgrr Hamilelik döneminde akıntının artması çok normal. Önemli olan kötü kokulu ya da renkli olmaması
Sabrinenguzeli Yani koku yok çok şükür ama yürüdükçe baya baya akıntım çoğalıyo artık yürümeye korkar oldum