huysuz__ Demirbilek benim biri ultrasına göre daha az kiloda doğdu diğer bebeğim ultrasona göre daha fazla kiloda doğdu
irem88 Demirbilek bende 3 doğum yaptım hepsinde kilosu inde diyordu doktor ama 200-300 gr illa fark etti düşük çıktı fazlada çıkabiliyormuş bazılarının
Daisyy000 Demirbilek Doktorum sadece 50gr yanıldı. 3600/51cm demisti, 3650/51cm doğdu.Devlet hastanesi ve eski bir cihazdı