Cileklipizza Kızlar 2 buçuk kilo azmı kızım ne kadardı hatırlayamıyorum doğana kadar 3 kiloyu geçermi?
MomyAsli_ Cileklipizza 37+1 de 3 kg dedi doktor benimde son 2 haftada 250 gram almış toplam doğum 38+4 de olacak kaç kg olur bende bilmiyorum
Cileklipizza MomyAsli_ moralim bozuldu 2700 2800 bekliyordum açıkçası inşallah 3 ü geçer😅sağlıkla gelsin senin bebişte ❤️
MomyAsli_ Cileklipizza bende doktor kilosunu söyleyince neee demişim 😂😂 kiloyu napacaksın dedi sen gel onu bana anlat 22 kilo almışım oda alsın istiyorum 😂😂😂
Cileklipizza MomyAsli_ 😅😅😅ilk bebişse normaldir ben kızımda çok almıştım şimdi oğlumda 8 kilo almışım 🤷♀️
minnosmakarna Bende bugün kontrolüm vardı 33+5 iz 2700 biraz tombik dedi böyle giderse nasıl olur normal doğum çok istiyorum kendim öyle kilo almadım 9 kilo aldım asirida yiyemiyorum günde iki öğün yesem bile yetiyor anlamadım
Cileklipizza minnosmakarna bende geceleri hiç yiyemiyorum canım sürekli soğuk içecekler istiyor onlarda kilo yapmıyor sürekli çişe çıkıyorm😅
Mac99 Bizim de 37+6 da bebek 2970 kilogram , doktor kilosunu az buluyor ve içeride durması riskli falan dedi perşembe gidicem gelişmemiş olursa doğumu başlatırız dedi . Perşembe de 39.haftam oluyor , kendiliği ile gelsin istiyorum ama sizce az mı kg
minnosmakarna Mac99 bence kafanıza takmayın doğunca çok çabuk gelisiyorlar zaten yeterki sağlıkla gelsinler 😊
Mac99 minnosmakarna ya kafama takmıyorum aslında ama doktorun bundan sebep beni erken doğuma almasından korkuyorum
Cileklipizza elifdiyorkii maşallah canım benim kızımda öyleydi 3 buçuk doğdu inşallah oğlum 3 ü geçer sağlıkla gelsinler ❤️