Kızlar 22 Haziran cumartesi sabah 9:00 ikinci sezeryanım olacak inşallah. İlki 6 sene önceydi öyle deli cesareti sıfır korkusuz gidiyorum 😅. Süt gelsin diye öncesinde damla kullansam mı ? Sondayı anestezi sonrası mı takarlar ? Karnıma bastıracaklar mı ? Bebeğimi sağlıkla kucağıma alabilecek miyim? Ağrım çok olacak mı? Bana yardımcı olmak isteyen var mı ☺️🥹