Zynp12 bana doğumhanede hemşireye vermek için elbise gecelik al demişlerdi hastaneden. Ameliyattan çıkınca doğumhanede bi bekleme bölümü vardı uyuşukluk geçene kadar 3-4 saat ordaydım orda beni hemşireler giydirdi. Sonra odaya geçip ayağa falan kalktıktan sonra normal pijama giydim alt üst ama sanki elbise rahat olurdu gibi geliyo çünkü tek başına pijama takımı giymek baya zor oluyo, en azından ilk 2 gün elbise gecelik daha rahat olur gibi 🤗 sonrasında diğerleri daha rahat