En güzelinden sezeryan hikayemle geldim kızlar , oncelikle beni tanıyanlar var 22 haftada acil serklaj olmuştum 38 haftada da sezeryanim oldu bugün tam 1 hafta oldu bütün işimi kendim yapıyorum yan yatabiliyorum kalkabiliyorum bebeğimi kendim emziriyorum yatağına koyup alabiliyorum ilk gün sadece bir kere eşimle yürüdüm ikinci ve üçüncü kez de yataktan kalkmama yardım etti kendim yürüdüm sonra kendim kalktım saten 2 gün sonra da taburcu olduk ikinci gün saten gayet iyiydim , tabi bazı ağrılar oluyor ama öyle çok büyük ağrılarım asla olmadi ağrı kesici diye damardan yaptıkları ilaç daha çok ağrı veriyordu o kadar söyleyim 🤭 çok şükür biz çok zor bir süreç geçirdik ve bitirdik artık beraber evimizdeyiz dilerim bütün herkes sağlıkla alsin kucağına yavrusunu